Vragen

Bestellen

 Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar nog geen bestelbevestiging gekregen?

Je hoort na elke bestelling gelijk een bestelbevestiging te ontvangen. Dit gebeurt automatisch. Als je geen mailtje ziet in jouw inbox kijk dan nog even bij je spam. Zie je daar ook geen mail van Veliott? Stuur dan even een mailtje: info@veliott.nl

 Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling?

Dit is afhankelijk hoe snel een wijziging door wordt gegeven en of er al een begin is gemaakt aan jouw bestelling. Je bent zelf verantwoordelijk voor de goede schrijfwijze van de naam etc. Maar natuurlijk kan een foutje erin sluipen er zal dan ook geprobeerd worden om dit op tijd te verhelpen. Stuur een mail naar info@veliott.nl, zet in de titel: ‘Spoed, wijziging’. Dan valt jouw mail eerder op. Er wordt geprobeerd de wijziging aan te passen, maar dit kan niet worden gegarandeerd.

Kan ik het pakketje retour sturen?

Alle items van Veliott zijn naar jouw wensen samengesteld. Retour sturen is dan ook niet mogelijk.

Ben je ondanks alle zorgvuldigheid toch niet tevreden om wat voor reden dan ook, stuur dan een mailtje. Samen wordt er gekeken naar een eventuele oplossing.

Specificaties

De portretten worden aangeboden in de volgende formaten:
A5, A4, A3 en A2

Alle portretten worden gemaakt van handgeschept papier. Dit houdt in dat het papier met de hand wordt gemaakt, hierdoor kunnen de maten en het aantal mm afwijken.

De kleuren van de producten op de website en sociale media kunnen verschillen met de ‘echte’ kleur.
Dit heeft te maken met meerdere factoren zoals: lichtinval, fotografie en de helderheid van je beeldscherm. Natuurlijk wordt er geprobeerd de kleuren zo goed mogelijk vast te leggen.

Contact

Hoe kan ik contact opnemen?

Contact opnemen doe je door te mailen naar: info@veliott.nl