Vragen

Bestellen

 Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar nog geen bestelbevestiging gekregen?

Je hoort na elke bestelling gelijk een bestelbevestiging te ontvangen. Dit gebeurt automatisch. Als je geen mailtje ziet in jouw inbox kijk dan nog even bij je spam. Zie je daar ook geen mail van Veliott? Stuur dan even een mailtje: info@veliott.nl

 Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling?

Dit is afhankelijk hoe snel een wijziging door wordt gegeven en of er al een begin is gemaakt aan jouw bestelling. Je bent zelf verantwoordelijk voor de goede schrijfwijze van de naam etc. Maar natuurlijk kan een foutje erin sluipen er zal dan ook geprobeerd worden om dit op tijd te verhelpen. Stuur een mail naar info@veliott.nl, zet in de titel: ‘Spoed, wijziging’. Dan valt jouw mail eerder op. Er wordt geprobeerd de wijziging aan te passen, maar dit kan niet worden gegarandeerd.

 Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

Je krijg je factuur digitaal bij je bestelbevestiging. Deze kan je indien gewenst downloaden en afdrukken. Er wordt geen geprinte versie meegestuurd met de bestelling.

Levering en retour

 Hoe wordt mijn bestelling verzonden en wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. De kosten die worden gerekend voor verzenden binnen Nederland zijn €6.75 voor een pakketje en €3.99 voor een brievenbuspakketje. Beide opties zijn voorzien van een track & trace code.  Voor België geldt een tarief vanaf €4,65 voor een brievenbuspakketje zonder track & trace, mét track & trace is dit €12.70. Voor een pakketje naar België geldt een tarief vanaf €9.00 zonder track & trace, mét track & trace is dit vanaf €13.

 Wat is de levertijd?

De levertijd verschilt per product, bij ieder product staat de levertijd erbij vermeld.

Kan ik het pakketje retour sturen?

Alle items van Veliott zijn naar jouw wensen samengesteld. Retour sturen is dan ook niet mogelijk.

Ben je ondanks alle zorgvuldigheid toch niet tevreden om wat voor reden dan ook, stuur dan een mailtje. Samen wordt er gekeken naar een eventuele oplossing.

 Volgens mijn track & trace code is mijn pakje afgeleverd maar ik heb het niet ontvangen. Wat nu?

Het kan voorkomen dat de postbode het pakketje heeft bezorgd bij de buren of op een ander postpunt. Vraag even bij je buren na of zij het pakketje hebben aangepakt. Het gebeurt zelden dat een pakketje echt onvindbaar is. Is dit toch het geval? Stuur dan een mailtje naar info@veliott.nl, dan wordt er gezorgd voor een onderzoek door het verzendbedrijf.

Specificaties

De portretten worden aangeboden in de volgende formaten:
A5, A4, A3 en A2

Alle portretten worden gemaakt van handgeschept papier. Dit houdt in dat het papier met de hand wordt gemaakt, hierdoor kunnen de maten en het aantal mm afwijken.

De kleuren van de producten op de website en sociale media kunnen verschillen met de ‘echte’ kleur.
Dit heeft te maken met meerdere factoren zoals: lichtinval, fotografie en de helderheid van je beeldscherm. Natuurlijk wordt er geprobeerd de kleuren zo goed mogelijk vast te leggen.

Contact

Hoe kan ik contact opnemen?

Contact opnemen doe je door te mailen naar: info@veliott.nl